Bij Inter Actus verbeteren ze organisaties. Ongeacht de uitgangssituatie zorgen zij ervoor dat de best mogelijke oplossing wordt gevonden en geïmplementeerd. Of het nu gaat om een overname, een ontwikkeltraject, een verkoop of een (her)financiering; Inter Actus begeleidt en ontzorgt je. Op basis van deze uitgangspunten maakt Inter Actus al 30 dertig jaar van organisaties betere organisaties. Na 30 jaar was het tijd om de huisstijl aan te pakken en een vernieuwde uitstraling te creëren. De wens om de herkenbare elementen te behouden hebben wij overgenomen en binnen deze kaders een compleet nieuw ontwerp gemaakt.
Inter Actus
Hierbij verzorgde
GOAN onder meer:
- Brand design
- Website/UX design
- Search Engine Optimalisatie
- Social media
- Print & Signing
WAT HEBBEN WIJ GEDAAN
Voor Inter Actus hebben wij een nieuwe huisstijl mogen ontwikkelen. De nieuwe huisstijl hebben we doorgevoerd in alle communicatiemiddelen van visitekaartjes tot social media templates, van een nieuwe website tot regenjassen en tassen en nog veel meer. Op deze manier hebben wij ervoor gezorgd dat alle middelen van de identiteit op elkaar aansluiten. In de restyle hebben we alle diensten een “eigen” identiteit geven. Op deze manier zijn alle diensten ook herkenbaar in alle communicatie-uitingen. Daarnaast hebben we zakelijke portretten gemaakt en logo-animaties om het merk Inter Actus nog meer te versterken.
Website
ZAKELIJK PORTRET
SOCIALS
30-JARIG BESTAAN
Voor deze speciale gelegenheid hebben wij een tijdelijk logo, animatie en de lancering van de nieuwe slogan ontworpen ter promotie.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Heb jij een herkenbare case voor ons of heb je een nieuwe uitdaging? Neem vrijblijvend contact met ons op of plan een terugbelverzoek in via onderstaande knop!