DE FITNESS KRIJGT EEN NIEUWE LOOK

De vennen in Dongen had het volgende communicatie vraagstuk: Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat het bestaande logo herkenbaar blijft voor de bestaande doelgroep en kunnen we tegelijkertijd het geheel moderniseren. 

Wij vinden dat het goed is gelukt door uit te gaan van de nieuwe uitstraling in de fitness en dat te combineren met de vormen uit het logo. Daarnaast hebben we nog een aantal offline producten mogen ontwerpen!  

OFFLINE PRODUCTEN

Om de klant ook thuis de beleving te bieden die zij mogen verwachten van de Vennen hebben wij de huisstijl overal in doorgetrokken. Een informatiemap, roosters, startkaart, banners en customer journey op een bord op de muur

Huisstijl ontwikkeling De vennen dongen

Al het gemak gecombineerd in deze sport armband. De armband stelt de Vennen in staat om de sporter op een zo’n best mogelijke manier te ondersteunen. De armband onthoudt de stand van de apparaten en past het dus aan naar jouw persoonlijke voorkeuren.

Er is veel mogelijk met de sportoplossingen bij de Vennen en wil je daar meer over weten neem dan contact op of bekijk de website.

SAMEN VINDEN WIJ
JOUW NIEUWE
IDENTITEIT